.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قدردانی خانواده شهیدمدافع امنیت احمد صالحی از مردم و مسئولان
خانواده شهیدمدافع امنیت احمد صالحی ، در پیامی از حضورباشکوه و ابراز همدردی مردم و مسیولان در تشییع ، خاکسپاری و حضوردر مراسمات شهید احمدصالحی قدردانی کردند.
قدردانی خانواده شهیدمدافع امنیت احمد صالحی از مردم و مسئولان

.:شمال نیوز: خانواده شهیدمدافع امنیت احمد صالحی ، در پیامی از حضورباشکوه و ابراز همدردی مردم و مسیولان در تشییع ، خاکسپاری و حضوردر مراسمات شهید احمدصالحی قدردانی کردند.


به گزارش شمال نیوز، متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین 

 

جمهوری اسلامی تا امروز بر همه‌ی چالشهای سخت و نرم که در مقابل او قرار گرفت، پیروز شده است و به عون الهی، به فضل الهی، به هدایت الهی، بر هر چالش دیگری هم در آینده پیروز خواهد شد.


امام خامنه ای(حفظه الله)

 

با سلام و درود به پیشگاه مقدس بقیه الله الاعظم امام زمان(عج)، روح پر فتوح بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی؛ شهدای انقلاب اسلامی و آرزوی صحت برای رهبر عزیزتر از جانمان حضرت آیت الله سید علی حسینی خامنه ای(حفظه الله)، بر خود لازم میدانیم ابتدای امر خدای سبحان را شاکر باشیم که یکی از فرزندان دلبسته مکتب امام‌حسین(ع) را در راه دفاع از حریم ولایت تقدیم انقلاب اسلامی کرده ایم و این توفیق نصیب خانواده ما شد تا سربازی رشید که تربیت یافته در مکتب عاشورایی پسر فاطمه(س) بود تقدیم آرمان الهی و کیان امنیت ایران اسلامی گردد. 

 

بر خود لازم دانستیم تا مراتب تقدیر خود را از خیل محبت مردم عزیز ایران اسلامی؛ هم استانی های ولایت مدار و مردم با غیرت ساری نسبت به خانواده شهید احمد صالحی، صمیمانه اعلام کنیم. 

 

مردم عزیزی که از ابتدای انتشار خبر شهادت عزیزدلمان شهید احمد صالحی تا مراسم باشکوه تشییع و تدفین پیکر پاک شهید در کنارمان بودند و ماندند تا تسلی خاطر برای ما باشند.

 

از مردم شهیدپرور مرکز استان که حضوری دشمن شکن در تشییع پیکر پاک شهید صالحی داشتند و موجب تسلی خاطر اعضای خانواده و هم قطاران شهید شدند تقدیر و تشکر می کنیم. 

 

همچنین جا دارد از حضرت آیت الله محمدی لائینی نماینده محترم ولی فقیه در مازندران؛ دکتر حسینی پور استاندار مازندران ، سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات مازندران، سبز پوشان و جان بر کفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئولان کشوری و لشکری  نظامی و انتظامی، ائمه جمعه و جماعات مازندران و سیستان و بلوچستان که از ابتدای خبر شهادت شهید صالحی تا برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک شهید در کنارمان بودند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم. 

 

یقینا سرمایه اصلی انقلاب اسلامی مردمی هستند که تا پای جان مدافع آرمان هایش هستند و در این راه هزاران جوان خویش را تقدیم کرده و می کنند؛ یقینا خدعه و نیرنگ های دشمنان این آب و خاک تا زمانی که شهید صالحی ها هستند و به عشق اسلام و ایران‌نفس می کشند به خودشان بر می گردد انشالله. 

باشد که خدای متعال عاقبت همه ما را به فرزندان فاطمه(س) که راه سرخ شهادت است ختم فرماید. 

 

خانواده شهید مدافع امنیت احمد صالحی

یکشنیه ۲۰ آذر ماه سال ۱۴۰۱

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سعید لقمان پور 23 آذر 1401
شهدا امامزادگان عشقند..امام خامنه ای

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.273 seconds.